Duurt te lang

Deze week is alles voor de laatste keer voordat ik ga. Zaterdag was de laatste opkomst van waterscouting. Het was een erg leuke opkomst, ik had getrakteerd op cake met slagroom en smarties. Erna zijn we friet gaan bakken. Iedereen wenste me veel plezier.

Gister gingen we voor de laatste keer met de hond wandelen door het bos. We speelden verstoppertje, wij verstopten ons en de hond ging ons dan zoeken. Als tussenstop zijn we soep gaan eten. Eenmaal thuisgekomen zijn we gaan inpakken. Gelukkig hebben we een paklijst, want het is heel veel.

Vandaag was de laatste maandag voordat ik ga. De dagen duren heel erg lang want ik kan niet wachten. Ik heb er ongelofelijk veel zin in. Maar er moet ook nog veel gebeuren. Ik moet nog naar de kapper, ik krijg de laatste spullen voor school en er komen nog vrienden langs. Vrijdag gaan we nog heerlijk uiteten want vanaf zaterdag kan dat niet meer. Want dan leren we zelf eten te koken voor een grote groep. Na 3 maanden gaat de kok naar huis en moeten we het zelf doen.

Ook nog twee proefwerken, ik kan me bijna niet meer concentreren.

7 gedachtes over “Duurt te lang

  1. Beste Koen,
    Super! Geniet van alle laatste gebeurtenissen in de laatste Roermondse week. Laat alles goed op je inwerken zodat je met waardevolle herinneringen vertrekt voor je grote reis. Ik zal je op de voet volgen en steeds weer uitkijken naar berichten. Ik kom deze week nog even bij je thuis langs. Mocht ik je dan niet persoonlijk zien dan wens ik je bij deze al een super mooie reis, veel levenservaring en mooie waardevolle vriendschappen toe.
    Geniet elke dag en van ieder moment!
    Ik geef je voor nu een digitale omhelzing en tot gauw horens.

    Like

  2. Lieve Koen
    Ik kan me zo indenken dat deze laatste week zo spannend voor je is.
    Wij komen je zaterdag ochtend nog even gedag zeggen en een knuffel geven.
    Tot dan,liefs,opa Hans en oma Henny.
    We blijven je natuurlijk volgen.

    Like

  3. Lieve Koen
    wij wensen jou fijne leerzame maanden toe ,geniet ervan !
    wij blijven je volgen en verheugen ons nu al op de leuke berichten .
    lieve groetjes Paul en Riet

    Like

  4. Hoi Koen, spannend al die voorbereidingen en het inpakken van je spullen. Nu gaat het grote avontuur echt beginnen. Geniet ervan jongen en nog sterkte met je laatste proefwerken. Wij gaan je zeker volgen.
    Liefs, Martin en Inge.

    Like

Plaats een reactie